Drag-versenyzőnk nem sokat pihenhetett a sikeres NitrOlympx-es szereplése után, hisz csütörtök délután már Kunmadarason tesztelt a pénteki versenyre. Sajnos a nitro-rendszer beállítását még mindig nem találta el, leginkább ezt szerette volna tökéletesíteni. Pénteken egy nagyobb, 48mm-es karburátorsorral kísérletezett; érezhetően erősebb lett a tőle a Suzuki. Motorja leginkább szívó üzemmódban volt, nitróra kapcsolva megtorpant a gyorsulás.
Péntek délután az olasz Davide Riccivel harcolt a döntőbe jutásért, de 0,01 másodperccel kikapott annak ellenére, hogy 0,1 másodperccel jobb időt futott – a külföldi versenyző reakcióideje jobb, Szabolcs a 3. helyen végzett. Szombaton már úgy nézett ki, végre megtalálták a nitró helyes beállítását. Szerettek volna 1 másodperccel jobb időt futni, de a rajt után összeakadt a váltó, és egyes fokozatban ragadt.
Borsay Szabolcs az idei szezont olasz technikai háttérrel teljesítette. Közleménye szerint ennek vége: „2011-ben a saját utamat fogom járni, mert az olaszokra sajnos nem lehet számítani. Ez nekem idén a bajnoki címembe került.” – mondta frissen kiadott közleményében.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.