Honnan tudjuk, hogy egy kémfotót nem a gyár marketingosztálya szivárogtatott ki a stratégia részeként? Onnan, hogy azon a motor előnytelen vagy kínos helyzetben látható, úgy, mint a büdösbogárként felfordult Ducati Diavel az imolai bekötőúton.
Feltehetőleg a gyáriak nem örültek a váratlan népszerűségnek, ezért gyorsan kiadtak egy paparazzi-melónak látszó beállított képet: ezen már csak az oldalidom hiányzik, minden más elem véglegesnek tűnik.
Az 1200-as gépet a milánói kiállításon mutatják be, de a marketinggépezet nem elégszik meg ennyivel. A Diavel nevet nem csak a motorra védték le, hanem óra, parfüm, ruha és számos apró kis vacak számára is: számíthatunk arra, hogy rengeteg drága kiegészítő is megjelenik majd a vagány és férfias életstílust megcélzó izomcirkáló mellett.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.