Olasz csemege, erre érdemes spórolni

2010.09.15. 11:52

Jön, vagy nem? A kínos bizonytalankodás után a Moto Guzzi belátta, hogy a motorosok tényleg akarják a V7-es korábban bemutatott extra verzióját. Az öregecske, ám mégis szimpatikus technikára alapuló meztelen motor már eddig is létezett café racerként, de most erre is rátesznek egy lapáttal: a Racer ízléses, vágykeltő retró sportgép.

Persze a 49 lóerő csak történelmi mércével tekinthető sportosnak, de a külsejével felidézett hatvanas-hetvenes években ez még megfelelőnek számított egy 750-es kéthengerestől. A 18-as kerekek vidám, célpontos kanyargást ígérnek; a megállásért 320-es első tárcsa és négydugattyús Brembo féknyereg felel. A villa 40 mm szárvastagságú, a Marzocchi terméke.

Alapváltozatban a Racer egyszemélyes, igaz, extraként utasüléssel és hátsó lábtartóval is elérhető. Aki szereti a 90 fokos V2-esek hangját, beruházhat egy Arrow kipufogóba is – azzal biztos nem lesz olyan lopakodó, mint a kifejezetten diszkrétnek számító gyári csővel.

A piros váz feldobja a Guzzit. Tökéletesen illeszkedik hozzá a tankembléma, és a szintén piros gyertyakábelek is. A Classic-on kifogásolt csúnyácska műanyagok egy része már a múlté: az ülés alatti vázrésznél, akárcsak a befecskendező fölött szálcsiszolt alumínium takar. Az apró lámpaidom a régi olasz sportgépeket, míg a tankot szorító bőrszíj az angolok egykori izommotorjait idézi.

A villahídon számozott plakettet találunk – egyelőre még nem tudjuk, hogy mekkora darabszámban és milyen árért készül majd a Moto Guzzi V7 Racer, de néhány héten belül, a kölni motorkiállításon minden kiderül.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.