A Brammónak küldetéstudata van: olyan elektromos motorokat szeretnének gyártani, amelyek tényleg alkalmasak a mindennapi közlekedésre – a kompromisszumokat nem tartják elfogadhatónak. Évek óta fejlesztik gépeiket, a frissen bemutatott Enertia Plus már tényleg közel áll ahhoz, hogy ne csupán városi távokra, hanem agglomerációs ingázásra is alkalmas legyen.
Végre nem maximális hatótávolságról beszélnek, amelyről tudjuk, hogy nagyjából negyvennel, tíz százalékos gázállással mérik – a Brammo 128 megtehető kilométere vegyes használatban mért: gyors és lassú szakaszok ugyanúgy vannak közte, mint gyakori város megállások.
A lítium-ion akkumulátorok kapacitása 6 KwH – összehasonlítás képpen, az általunk is tesztelt Vectrix csak 3,7-et tudott. A korábbi Enertia modellekhez képest igazítottak a futóműven, nőtt az utánfutás és csökkent a fordulókör. Az elektromos motorok gyakori hátránya a nagy tömeg; nem kell aggódni, a Brammo mindössze 147 kiló.
Oldaltáska is rendelhető, amelyet a Givi szállít: van hely az apró vackoknak, laptopnak vagy uzsonnásdoboznak. Négy színben, fekete, ezüst, vörös és kék festéssel rendelhető. Az alapár 8995 dollár, vagyis 1,79 millió forint – a hazai kiskereskedelmi árról és a forgalamzásról nincs információnk.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.