Akik tisztességes túraendurót vártak a Hondától, talán csalódni fognak: a VFR800-ra épülő gépet teljes egészében aszfaltra szánja a gyár. A hírek szerint 17-es kerékkel és utcai gumikkal mutatják be jövő héten Milánóban.
A gyáriak nyilatkozata szerint több stílust szerettek volna ötvözni. Céluk a városban és országúton is használható gép volt, amely megfelel a túrázásra és a szerpentines bolondozásra is. A kiszivárogtatott vázlatrajz alapján sejthető, hogy az idomokat a VFR1200-as túramotorról mintázták – túl praktikusnak nem tűnik a Honda, de az egyenes felsőtest és a kényelmes üléspozíció sok vásárlónak fontos lehet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.