A GS és az RT modelleken bemutatott módosított blokk végre a sima utcai motoroké is: a BMW R1200R is megkapta az új, élettel teli DOHC vezérlésű blokkot. A különbség nem jelentős, éppen annyi, ami az élvezetes motorozáshoz kell: a bokszer teljesítménye már itt is 110 lóerő, amelyet 7750 percenkénti fordulaton ad le. 120 Nm nyomatékkal gazdálkodhatunk, amely már 6000-nél megjelenik.
A szíverősítésen túl nem sok minden történt a géppel: módosult az első fényszóró és néhány ponton az idomokhoz is hozzányúltak. A BMW most sem a világ legdivatosabb járművét készítette el - ez a klasszikus értékeket kedvelők motorja. A retrókattanással rendelkező vevők kedvéért természetesen kapható Classic verzió is. Küllős kerék, gazdagabb krómozás és archaikus csíkozás; emlékeznek még a gusztusos tetovált lányra, aki ecsetjével a vonalakat húzza?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.