
Az AMG-Mercedes és a Ducati közti, a közelmúltban bejelentett megállapodás csak a kezdet, egy soklépcsős folyamat első állomása – állítják a belső források –, az együttműködés biztosan nem fog holmi közös marketingben, és a MotoGP csapat szponzorációjában kimerülni.
Konkrétumokról természetesen nem esik szó, a hivatalos kommüniké szerint az AMG és a Ducati egyelőre csupán „vizsgálja azokat a stratégiai lépéseket, amiket a közeljövőben együtt megvalósíthatnának”.
Ugyanakkor, bár nem erősítették meg, de vissza sem utasították annak a lehetőségét, hogy belátható időn belül kisszériában gyártott, magas színvonalú, nagyteljesítményű motorkerékpárokat dobjanak piacra. Ugyanolyan séma alapján készülhetne el a Ducati exkluzív, tuning modellcsaládja, mint ahogy az a Mercedesnél történik, mióta él az AMG.

Egyes források arról beszélnek, hogy az AMG a közeljövőben akár fel is vásárolhatja a Ducatit. Egy, az olasz motorgyártónál dolgozó beosztott szerint ez egy várva-várt lépés lenne a részükről, hiszen így a jelenlegi források többszörösét költhetnék fejlesztésekre.

Az autógyárak közül egyébként egyre többen akarnak betörni a kétkerekű piacra. A Mini, a Smart, a Renault és a Peugeot egyre nagyobb erőkkel dolgoznak azon, hogy megszólítsák azon fiatalokat, akik csak a harmincas-negyvenes éveikben válhatnak majd potenciális újautó vásárlóvá.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.