A Royal Enfield a múltból él, combközépig áll a retróban és egyre sikeresebb. A jelenleg indiai márka ismét visszanyúlt az angol gyökerekhez – a Fury már létezett 1960-ban, igaz, mindössze 191 példányban.
Az akkori egyhengeres kifejezetten sportosnak számított, a mostani azonban csak formailag ad dirt tracker élményt: a frissen bemutatott utódot ugyanaz az befecskendezős 500-as mozgatja, mint az alapmodellt.
A 2011-es Fury-t nem veti szét az erő: teljesítménye 28 lóerő 5250-es fordulaton. A lényeg a formán van, amit jó ízléssel alakított ki a Watsonian Squire, az angliai importőr. A két kipufogósra módosított típus egyelőre csak a szigetországban lesz kapható, de azt ígérik, siker esetén az átalakító-készlet külön is elérhetővé válik.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.