Korábban már beszámoltunk arról, hogy az amerikai Cobra Engineering csodás csemegét tervez a Honda VT750S alapjain – a hírverés nem volt kamu, máris itt az RS, az elmúlni készülő évtized egyik leggusztusosabb V2-ese.
Az utángyártott alkatrészekkel foglalkozó amerikai cég nem változtatott a látványterveken, meghagyták a kellemes 45 lovas vízhűtéses blokkot, csupán a körítés változott a 750-es köbcentis motor körül. Több modellt is terveznek jövőre, de az idei első két átépítőkészlet is szívdöglesztő: Denny Bergnek hálásak lehetünk az RS750 Scramblerért és Trackerért.
A finoman terepesre hangolt Scrambler a legendás Honda 305 CL77-et idézi meg, ami a hatvanas évek végének az egyik legsikeresebb külföldi motorja volt Amerikában. A festés, a nyereg és a tank mind a múltra utalnak – a Cobra jó érzékkel csempészte vissza a stílusjegyeket.
A Trackernek is van elődje: a nyolcvanas években Ricky Graham és Bubba Shobert rendkívül sikeres versenyzőnek számított az AMA Grand National Series dirt track bajnokságában. A Honda kék-fehér-piros színkombinációja sokak retinájába beégett – az ízléses gép nagyon hasonlít a földpályán keresztben csúszó ősére.
Az átalakítókészlet ára egyelőre ismeretlen.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.