
Katasztrofális bukás az Aprilia új reklámfilmje, a motoros fórumokon valóságos troll-verseny alakult ki a másfél perces kisfilm szakértői értékelésére. Lázonganak a Ducati tulajdonosok.
Igazán sajnálatos a dolog, hiszen voltak az Apriliának kiváló kampányai: a BMW S1000RR bűvészkedős klipjére készült ellen-klip például, amiből rögtön három részt is leforgattak. Annak volt mondanivalója, abban volt ötlet, abban volt egy cseppnyi fanyar humor, ami eladta a dolgot. De a legújabb film, melyet az Andromedia reklámcég motorost még soha nem látott emberei készítettek, egyszerűen pocsék.
Olyan klisékkel dolgoztak a szakemberek, amik több órányi katartikus filmnézést tudnak egy vágóképpel a pokol legalsó bugyraiból eredő ellenérzéssé változtatni; de ezekből itt legalább tíz darab van, és nem több óra, hanem kilencvenöt másodperc alatt. A délben kelő, a több százmilliót érő, medencés kecóban tétlenkedő műmacsótól, a párnán hagyott rúzsos köszönőlevéltől, az ébresztő leborításától, a borotválkozás előtti piperkőc arcsimitől mind sugárba hánynak az igazi motorosok: azok, akiknek a film készült.
Ám a homo sapiens motoricus meggyalázásának dramaturgiai csúcspontja mindenképpen arra a részre tehető, ahol a főszereplő a Ducati Monstert mintázó elektromos gyerekmotorral útnak indul.
Egyetlen kérdés maradt nyitva a szerkesztőségben: a be nem csatolt bukósisak vajon bug, vagy feature?