
Kenny Noyes 2010-ben mutatkozott be a világbajnokság közönségének – a Banderas által futtatott csapatban kapott lehetőséget, hogy bizonyítson. A kezdeti bíztató teszteredményeket, jó futampozíciókat azonban hatalmas bukások, reménytelen beállítás keresések követték: Noyes nem jutott előrébb az év végi összesítésben, mint a 24-ik hely.
Ehhez a csapathoz szerződött le a tavalyi év végén Talmácsi Gábor is, ám a főszponzor Jack & Jones ruhacég decemberi visszalépésével az alakulat felbomlott. A hírek szerint azonban Kenny Noyesnak sikerült az, ami Talmácsinak (eddig) nem: 2011-ben újra a Moto2-es szériában versenyezhet.

Szerződését a múlt héten írta alá a spanyol BQR Racinggel: Yonni Hernandez és Tito Rabat lesznek a csapattársai, FRT vázas motorokon fognak versenyezni.
Talmácsi Gábor továbbra sem írt alá sehova. Kezdetben azt mondta, nem fogad el semmilyen lehetőséget, amit nem a MotoGP sorozat valamely kategóriájában ajánlanak fel. A múlt héten zajlott Kawasakis tesztre elment ugyan, de néhány kör megtétele után kijelentette, ilyen gyenge csapathoz nem szerződik le. Legutóbbi sajtóközleményében még mindig a Moto2-ről beszél, és valamilyen rejtélyes lehetőségről, ami a sorozatba visszahozhatná, illetve állítja, lehetősége lenne a Supersport bajnokságban is motorozni a legendás, többszörös világbajnok Ten Kate csapatnál.

A versenyzők többsége valószínűleg már rég elfogadta volna valamelyik lehetőséget – egyelőre nem lehet tudni, Talmácsi mire vár. A nemzetközi sajtó döbbenten figyeli a magyar manőverezéseit, néhol azt írják, Talmácsi olyan ajánlatokat utasít vissza sarokba szorított helyzetében, amiért más, hasonlóan a perifériára került motorosok ölni tudnának.
Reméljük, nem lesz túl késő, amikor döntést hoz.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.