Az amerikai Victory egy kicsit előre sietett: a New York Motorcycle Show-n 2012-es modellt mutattak be – 2011 januárjában nem korai ez? A High Ball klasszikus cruiser, amely középmagas, állítható szögű kormányt kapott.
A motor mozgatásért az általunk is tesztelt 106 köbhüvelykes V2-es felel: a léghűtéses rendkívül karakteres és nyomatékos konstrukció. Teljesítménye 97 lóerő – ugyan a motor karaktere inkább izomcirkálós, de a 153 Nm-es nyomatéknak köszönhetően mégis kiválóan alkalmas a lassú hömpölygésre.
A rövid első sárhányó és a fehér falú 16-os kerekek kifejezetten múltidézőek. A retró köntöshöz a festés és az egyszerű vonalú kipufogó is illeszkedik. Akinek ez nem tetszik, kettő az egybe elvezetésű gyári rendszert is rendelhet – ismerve az utángyártott dobok piacát, nem hinném, hogy nagy raktárkészlettel kéne tervezniük.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.