Csinosítgatják a Harley-t
A lehetőségek száma végtelen: a Harley-Davidson tovább finomította az Sportstert. A szélesített sárvédő és a vaskos, 16 collos kerekek stramm megjelenést adnak az új 1200 Customnak. A formatervezők tudják, hogy a részletek ebben a piaci szegmensben rendkívül fontosak, ennek jegyében újak a kerekek és a hátradöntött kormány, valamint átdolgozták a LED-es hátsó lámpát is.
A léghűtéses V2-es Evolution táplálásról hengerenkénti benzin befecskendezés (ESPFI) gondoskodik, 98 Nm-es maximális forgatónyomatékát 3200 percenkénti fordulaton adja le. A blokkot feketére fújták, a dekli krómozott.
A retró divat jegyében a küllős kerekei elöl-hátul egyformák, 16 x 3.0. A Harley gumijait a Michelin szállítja, a Scorcher 31 abroncsok mérete 130/90 B16 és 150/80 B16. Megújultak az első villák, szárvastagságuk 39 milliméter. A villaszög 30 fokos, az utánfutás 105 mm. A 1200 Customhöz szériában kétszemélyes ülés jár, amelynek ülésmagassága 710 mm. Az üzemanyagtartály 17 literes, akár nagyobbacska túrákra is alkalmas.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.