A Moto3 jó lehetőség a kis cégeknek: a francia Sherco is munkához látott és bemutatta első pályamotorját, az MR3 GP11-et. A triál és az enduro már megy nekik – hogy ez a projekt is sikeres legyen, a legendás Franco Moro, az egykori apriliás versenytechnikus segít nekik.
Hála a rendkívül kompakt blokknak, nem volt gondjuk a motor méreteivel sem: az SE 2.5i-FR enduróból származó negyedliteres rendkívül karcsú építést tett lehetővé. A négyüteműt természetesen alaposan feltuningolták: változott a vezérlés és az áttételek is.
Az érdeklődő csapatok már februárban megkezdhetik a teszteket, amelyhez a Sherco különböző futóműveket, féket és kerekeket biztosít.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.