
A MotoGP technikai szabályzata 2012-ben változik: visszaemelik 1000 köbcentire a királykategória motorjainak maximális lökettérfogatát. A legutóbbi ilyen módosítás 2007-ben történt, amikor 1000-ről 800 köbcentire csökkentették a volument.
A hírek szerint július 4-én Mugellóban próbálhatják ki a csapatok legelőször a 2012-es specifikációjú versenygépeiket. A dolog érdekessége, hogy nem a szokásos tesztpilóták fognak körözni: maguk a versenyzők tesztelik majd a jövő évi motort.
Ha minden a terv szerint megy, a csapatoknak a Mugello után a brünni grand prix futam utáni hétfőn lesz lehetőségük újra kipróbálni a 2012-es gépeket.
A július 4-i tesztelésen nem csak az derül ki, hogy a top csapatok milyen irányba fejlesztenek jövőre, de az is, hogy a MotoGP-vel kokettáló kisebb cégek, mint a Suter, az Inmotec vagy a Norton valóban prezentálnak-e valamilyen versenymotort.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.