A Honda évek óta elkötelezett fejlesztője a motoros biztonságtechnikának. A speciális blokkolásgátlók, az első generációs légzsák és a szintén levédett biztonsági öv után itt a legújabb szabadalom.
Legfrissebb munkájuk szintén lufi: a Gold Wingen már megismert, a tank fölé kipattanó légzsák helyett nagyobbat és hatásosabbat terveztek: a műszerek és a lámpa közül törne ki, így hatékonyan képes védeni a vezetőt testét frontális ütközéskor.
A felfelé szélesedő, háromszög alakúra varrt légzsák messzebb nyúlik ki, szükség esetén szinte ráterül az autóra – a fejlesztés alatt álló rendszer a fej és a gerinc védelmét még hatékonyabban látja el.
A rajzokon jól felismerhető a CB1300-as kontúrja. Az is világosan látszik, hogy a rendszer figyelembe veszi a kormány szögét, képes néhány fokkal bal-jobb irányba is elfordulni. A bejelentett szabadalom piaci megjelenéséről még nincs hír, a Honda munkatempóját ismerve, nem kell sokáig várnunk a végleges kivitelre.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?