Terjed a pletyka, hogy az Indiába települő Triumph ismét kisköbcentis utcai motor gyártását fontolgatja. A gyár a fejlődő országok piacain népszerű 350-es kategóriát célozza meg a tervezett modellel, amely Street Single néven kerülhet forgalomba. Hírek röppentek fel a gép brazíliai gyártásáról is, amit Thaiföldön készített alkatrészekből szerelnének össze. Az állítólagos bemutató 2012-ben várható.
A pletykák szerint az egyhengeres vízhűtéses motor vezérléséről négy szelep gondoskodik majd, hengerűrtartalma pedig piactól függően 267 és 350 köbcenti között lehetne. A sokféle lehetséges változat egyikét sem cáfolták vagy erősítették meg.
Biztosak lehetünk, hogy az egyhengeres több piacon népszerű lehet, ha olcsón adják – igaz, a kategória és a gyártási hely alacsony árakat feltételez. Az angol cég kínálatában a négyütemű egyhengeres nem lenne példátlan: a hetvenes évek egyik legformásabb scramblere a Triumph Trail Blazer 250 volt.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.