Japánok miatt késik a Simson utódja
Aki már félretette az új európai elektromos kismotor, az E-Schwalbe potom 4699 eurós indulóárát, annak még várnia kell néhány hónapot, mivel csak jövő év elején kezdik el forgalmazni a türingiai ökojárgányt.
A gyártó, az EFW Suhl azzal magyarázza a csúszást, hogy a Litium-ion akkumulátorokat készítő japán beszállító, a szigetországi környezeti katasztrófában keletkezett károk miatt később kezdi majd leszállítani az első szériához szükséges alkatrész mennyiséget.
Ha egyszer tényleg megjelenik a forgalomban, valóban praktikus motor lehet az E-Schwalbe, hiszen akkumulátora egy mozdulattal kihúzható a helyéről, a mellékelt töltővel bárhol regenerálható, így nem kell konnektor a garázsba és a töltési idő alatt aligha fogják ellopni az akkuk nélkül használhatatlan villanyrobogót.
A suhli gyártó kiváló menetteljesítményt ígér, hiszen a villanyrobogó gyengébbik, négy lóerős változata negyvenöt, az erősebbik, 5799 euróért kínált verzió nyolcvan kilométeres sebességre alkalmas és mindkét modell hatótávolsága elérheti az meggyőző kétszázhúsz kilométert, persze nyilván nem folyamatos nyélgáz esetén.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.