A közelmúltban feltámasztott Ossa még mindig a világ legkönnyebb motorját szeretné gyártani – erre szükség is van, hisz sehol sem számítanak annyira a grammok, mint a triálsportban. A 65 kilós, injektoros, kétütemű 280-as TR-t máris átalakították: céljuk a világbajnoki arany.
A kormányzást többen kritizálták, alacsony sebességnél nem volt igazán kezes. A győzelem érdekében megpiszkálták az első futóművet, kicserélték a villát. Annak ellenére, hogy az új verzióhoz extrakönnyű fejreállított villát ígértek, ez szemmel láthatólag elmaradt. A tavalyi Marzocchi helyett egy hagyományos konstrukciót választottak. Mireia Folguera, az Ossa sajtómunkatársa szűkszavúan nyilatkozott: „Dolgozunk rajta.” Új a mélyebbre szerelt alsó villakifli is; gyári információk szerint már nem lesz probléma a sziklák közötti lavírozás.
Az akkumulátor nélkül is működő Kokusan befecskendezővel szerelt TR280i robbanékonyságával nem volt baj, nem is változtattak rajta. Az airbox viszont megújult: az új szerkezet szabadabb légzést enged meg, valamint lényegesen jobban bírja a port, a homokot és a mély vizet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.