Kis test, nagy élvezet

2011.07.25. 11:56 Módosítva: 2011.07.25. 14:22

A közelmúltban feltámasztott Ossa még mindig a világ legkönnyebb motorját szeretné gyártani – erre szükség is van, hisz sehol sem számítanak annyira a grammok, mint a triálsportban. A 65 kilós, injektoros, kétütemű 280-as TR-t máris átalakították: céljuk a világbajnoki arany.

A kormányzást többen kritizálták, alacsony sebességnél nem volt igazán kezes. A győzelem érdekében megpiszkálták az első futóművet, kicserélték a villát. Annak ellenére, hogy az új verzióhoz extrakönnyű fejreállított villát ígértek, ez szemmel láthatólag elmaradt. A tavalyi Marzocchi helyett egy hagyományos konstrukciót választottak. Mireia Folguera, az Ossa sajtómunkatársa szűkszavúan nyilatkozott: „Dolgozunk rajta.” Új a mélyebbre szerelt alsó villakifli is; gyári információk szerint már nem lesz probléma a sziklák közötti lavírozás.

Az akkumulátor nélkül is működő Kokusan befecskendezővel szerelt TR280i robbanékonyságával nem volt baj, nem is változtattak rajta. Az airbox viszont megújult: az új szerkezet szabadabb légzést enged meg, valamint lényegesen jobban bírja a port, a homokot és a mély vizet.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.