Meglehetősen érdekes irányba kalandozott el motortervezés közben Min Seong Kim dizájner.
Ezen a furcsaságon még a sportmotorhoz képest is szembetűnő a vezető pozíciója. Ez a Hyundai neve alatt futó pixel-motor ugyanis kizárólag a tankra fekve vezethető. A két kar pozíciója miatt sem lehetne másként utazni vele, a védelmi rendszerként üzemelő ketrec pedig egyenesen tiltja, hogy felüljünk menet közben.
Ez a ketrecszerű biztonsági megoldás már első ránézésre sántít itt-ott. Az ütközés erejét biztosan tompítaná, de hacsak nem kap egy biztonsági övet, vagy valami ahhoz hasonlót a gép, akkor mit sem ér, hisz miért lenne jobb, ha három darabba szel ez a két ív annál, hogy lerepülsz a motorról.
A két óriási abroncsot egy hathengeres hajt, melyen csupa nagybetűvel ott díszeleg a HYUNDAI-felirat. A koncepció szép lett, és látványos. Egy apró probléma van még vele, mégpedig az, hogy a fantáziarajzon a motoros Suzukis védőruhát visel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.