Az 1998-ban bemutatott Suzuki GSX 1200 Inazuma három másodpercen belül futotta a nulla-százat, kényelmes volt és még Brembo fékeket is szereltek rá, tehát mindene adott volt a sikerhez. Aki nagy GSX-et vesz, annak tíz év múlva is dögös motorja lesz, mert a nyolcvanas évek hangulatát idéző naked bike formái soha nem mennek ki a divatból - mondogatták sokan.
A GSX-R 1100-ból ismert, később a Banditben újrahasznosított lég-olajhűtésű, négyhengeres motorblokk nagyon tartósnak bizonyult, és mai, ultrarövid löketű sportgépek motorjával ellentétben, alacsony illetve közepes fordulatszámon is nagyokat lépett. A legendás csupasz motor néhány év után elbúcsúzott, később kivonták a forgalomból utódját, a GSX 1400-at is, így ma már csak a folyadékhűtésű Bandit 1250 emlékeztet a sokcélú utcai motorok korszakára a Suzukinál.
Ha Suzuki a típusnév ismételt levédetése után valóban előhúzza régi koncepcióját, aligha kell majd sokat költenie fejlesztésre. Az aktuális Bandit jó alap lehet az új Inazumához, csupán egy jelmezcserével kiváló retro gép válhat belőle. Az elődmodellből létezett 750-es, sőt japán belpiacosként 400 köbcentis kivitel is, így várható, hogy az utód szintén modellcsaládként lép majd színre.