Akik forradalmi újdonságot és mellbeverő technikai fejlesztéseket vártak az új CBR-től, talán csalódnak. Reális szemmel viszont izgalmas a 2012-es 1000RR: kidolgozott részleteket, modern Showa Big Piston futóművet és visszafogott formatervet kapott az év végén debütáló sportmotor.
Úgy tűnik, tartják magukat a jó Hondás szokáshoz és a kategóriához képest kényelmes lesz a gép: a képek alapján nem tűnik hiperkínzónak a felkínált testhelyet. A technikai részletek egyelőre titkosak, de a képeken látható részletek azért elárulnak ezt-azt.
A fejidom új, egységet képez az aktuális modell dizájnját továbbvivő oldalsó panellel. A minden irányban állítható és versenypályás használatra is megfelelő villához új felniket csatoltak – ezeket a hat dupla küllőről lehet felismerni.
A menetteljesítmény egyelőre ismeretlen, de ha az ágazati pletykák igazak, új kipörgésgátló-rendszer és második generációs C-ABS is segíti majd a motorozást. A Honda CBR1000RR európai premierje a milánói motorkiállításon várható, de biztos, hogy addig minden részletet kiszivárogtat a cég.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.