A nagy lóerőlicit árnyékában csendben megújult a közkedvelt középkategóriás Kawasaki is: nincs hivalkodás, a hangsúly a használhatóságon van. Új váz és lengővilla, áthangolt motor és módosított üléshelyzet – az ER6f a mértéktartó, kellemes gépet kereső motorosok kedvence lehet.
Az átrajzolt idomokkal tömörebbnek, sűrűbbnek tűnik a folyadékhűtéses kéthengeres, de a gyáriak ígérete szerint az F-modell esetében nagyobb sebességnél kedvezőbb viselkedést is kölcsönöz a Kawasakinak. A hivatalos nyilatkozatok szerint javul a kidolgozás – a korábbi verziót többen kritizálták néhány slendrián részlet miatt.
A csúcsteljesítmény nem változik: 72 lóerővel gazdálkodhat a vezető, bár az áthangolásnak köszönhetőn alacsonyabb fordulaton is élettel telik meg a jól sikerült kéthengeres.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.