Könnyebb lesz a 2012-es Suzuki GSX-R1000: nem beszélhetünk nagy fogyásról, de a versenypályán két kiló is sokat számít. A japán sportmotor finom, de nem elhanyagolható frissítésekkel várja a következő szezont: csúcstechnikájú Brembo Monobloc fékek felelnek a lassításért, de a gyáriak ígérete szerint középtartományban is megerősödik a Gixxer.
A kompresszió 12.8:1-ről 12.9:1-re nőtt, a rugózatlan tömeg viszont csökkent. Az egyoldalas kipufogórendszer sem a régi, de állítólag a fogyasztás is nyolc százalékkal kedvezőbb lesz – igaz, nem ismerünk olyan sportmotorost, akit az motivál a vásárlásnál, hogy két decivel több égett-e el a hengerekben.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.