Talán maguk sem gondolták, de a Moto Guzzi V7 sikere mindent felülmúl: az öregecske alapokra épített kéthengeres jelenleg a mandellói gyár legnagyobb példányszámban értékesített motorja. A retró hangulatú szépség népszerűsége belejátszott a rendkívül erős, 31 százalékost növekedést hozó 2011-es évbe.
A sikermotornak megérkezett az új, 2012-es változata. Az apró finomításokon túl tisztességesen belenyúltak a léghűtéses V-blokkba. A forgattyúsházon felül alaposan megváltozott, újak a hengerek és a hengerfej – a céget birtokló Piaggio Group sajtóközleménye szerint nyomatékosabb és erősebb is lesz – mintegy tíz százalékos izmosodásra számíthatunk.
A V7 háromféle, könnyűfém felnis alap, Special és Racer verzióban mutatkozik be a héten nyíló milánói motorkiállításon.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.