Szép. Más nem számít

2011.11.07. 12:19

Talán maguk sem gondolták, de a Moto Guzzi V7 sikere mindent felülmúl: az öregecske alapokra épített kéthengeres jelenleg a mandellói gyár legnagyobb példányszámban értékesített motorja. A retró hangulatú szépség népszerűsége belejátszott a rendkívül erős, 31 százalékost növekedést hozó 2011-es évbe.

A sikermotornak megérkezett az új, 2012-es változata. Az apró finomításokon túl tisztességesen belenyúltak a léghűtéses V-blokkba. A forgattyúsházon felül alaposan megváltozott, újak a hengerek és a hengerfej – a céget birtokló Piaggio Group sajtóközleménye szerint nyomatékosabb és erősebb is lesz – mintegy tíz százalékos izmosodásra számíthatunk.

A V7 háromféle, könnyűfém felnis alap, Special és Racer verzióban mutatkozik be a héten nyíló milánói motorkiállításon.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10