A világ legjobb csúcsrobogójának tartott T-Max is megújult a 2012-es évre. A külső nem változott sokat, megőrizte az előd karakteres formajegyeit – csupán annyit finomítottak, hogy a dizájn naprakész maradjon.
A hengerűrtartalom 530 köbcentire nőtt, de a 46 lóerős csúcsteljesítmény nem változott. A gyáriak inkább a nyomatékot hizlalták, így biztos, hogy már alacsony fordulattól fürgén ellép az 52 Nm-re képes gép. Az átdolgozott váznak s az új lengővillának köszönhetően a tömeg 200 kiló.
A köbcentik száma nőtt, de a mérlegelésnél kevesebbet mutat a kéthengeres blokk. A 15-ös gumikat kifejezetten szép felnikre húzták – a lassítást mostantól a választható blokkolásgátló is segíti. A műszerfal is igazodott a kicsivel agresszívabb formaterhez. Egy dolog hiányzik, a jó szín: a Tmax 530 csak szürke, ezüst, fekete és fehért színben választható.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.