A hazai robogósok egyik kedvence a jól sikerült Runner. A Gilera most megújult: az eddigi dinamikus forma megmaradt, bár az ívek egységesebbek és harmonikusabbak lettek. Az 50 és 125 köbcentis méretben készülő gép ugyanazzal a vázzal és műanyagelemekkel készül – a szürke-ezüst kivitel a White Soul névre hallgat.
Mindkettőt fokozatmentes automataváltóval látták el – a kisebbik 4,5 a nagyobbik 14,5 lóerő. Az ötvenes kétütemű 4,6 Nm, a 124 köbcentis pedig 12 Nm forgatónyomatékot ad le. A rendszám nélküli nagyrobogósokra vadászók a hátsó teleszkópok számát figyeljék – az izmosabb géphez dupla jár. A fékek mérete is árulkodó, természetesen a gyengébbik kisebbeket kapott: 220 és 175 a tárcsák mérete, míg az ST125-re 240-est és 220-ast szereltek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.