Levelet kaptam, lájf: Paolo Chiaia küldte, tudják az olasz, aki dirt- és street tracker motorokat gyárt. A tavasszal kipróbált példány és a fotókon látható egyed közti különbség azonnal szembetűnő.
Miközben Európa a szakadék szélén táncol, Olaszország éppen kormányfőt vált, az aprócska manufaktúra frissített modellel húzza a motoróriások agyát. Az hagyományos J&M csőváz helyett egy repülőiparban is használatos alumíniumötvözetből készült szerkezet és a hozzá csavart néhány cső hivatott a stabilitást biztosítani. Ezt az olasz In-Motion gyártja.
Az Öhlins rugóstaghoz fogatott lengővilla sem úszta meg az átalakítást, sőt a tankot is megemelték kissé. A gép leadott egy tízest, össztömege mindössze 105 kiló – az 530 köbcentis, négyszelepes TM egyhengeres 63 lóereje bőségesen elég a dinamikus motorozáshoz.
Lényeges átalakítások, a kérdés, miért, hiszen a Zaetával versenyző Marco Belli idén ismét aranyat szerzett a helyi short track bajnokságban. Paolo azonban két bajnoki címmel a zsebében is inkább fejleszt – tippünk szerint előbb-utóbb az amerikai kontinensen is szeretné győzelemre vinni a Veneto tartománybéli kekszről elnevezett egyhengerest.