A korábbi kémfotók után itt az újabbak: a BMW marketingesei szerették volna kihasználni a karácsony és szilveszter közötti csendet. Jól döntöttek, a hírekre éhes motorosok az egész világon nekiestek az R1250GS képeinek; van, aki örül, van, aki már most az elődmodellt dicsőíti hangosan.
A 2013-as, vagyis a jövő év végén bemutatásra kerülő gépről sokat most sem tudunk – csak a képek alapján történő találgatás marad, igaz, hamar észrevenni a lényegi változásokat. Az új, 1250-es bokszer kéthengeres teljesen friss konstrukció, erről a kipufogóval helyet cserélt kardán is tanúskodik: a kereket már a bal oldalon hajtják.
Állítólag ez a GS már nem léghűtéses, bár a képeken nem látni egy fia hűtőpanelt sem, viszont bordát a hengeren igen. Ha mégis folyadékra bízzák a hőleadást, akkor ügyesen elrejtették a részleteket – van is hova, elég terebélyes az orr műanyag borítása.
A lámpákba LED-es nappali fényt szereltek, míg a plexi feltehetőleg egyszerűbb állítási mechanizmust kap. Az egyetlen komoly érdekesség a fotókon, hogy a kipufogó könyökei alulra, míg az üzemanyag-befecskendező torka fentre kerül – így talán több hely jut a csizma szárának, ami az aktuális GS-en elég kényelmetlenné teszi a kiállva motorozást.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.