Visszatér a legendás SR?

2012.01.23. 11:40

Keressék csak meg a gyufát: ha minden jól megy, hamarosan örömtüzek gyúlhatnak. A Yamaha bemutatta életben tartott őskövületének, az SR400-nak a 2012-es változatát – ha az ágazati pletykák igazak, végre esély nyílik arra, hogy a léghűtéses visszatérjen az európai piacra.

A hetvenes években 500-asként megismert, majd Japánban26 lóerős 400-asként azóta is gyártott gép szép lassan retró csemegévé érett: titka, hogy szinte semmit nem változtattak rajta. Az utóbbi években csak új színeket és egy befecskendezőt kapott – ez utóbbi kell ahhoz, hogy teljesítse az érvényes környezetvédelmi előírásokat.

A Yamaha európai eladásai az utóbbi években csökkentek, kapóra jönne nekik a klasszikus motorokra vágyó vevők pénze. Jelenleg a kontinensen nem is kínálnak ilyesmit, és a konkurensek kínálatában is csak nagyobb, 8-900 köbcentis gépek vannak. Az SR bevált modell, bejáratott márkanév – mi csak örülnénk, ha újra kapható lenne a csodás egyhengeres.

Ha visszatér, feltehetőleg az angol piacon kezd – sajtóértesülések szerint 4800 fontos, vagyis 1,78 millió forintos kezdőárra számíthatunk.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

10 órája
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36