Nem titkolóznak az olaszok
A Piaggio csoport töretlen lendülettel készül 2013-ra. A jelenleg is futó stratégiájuk nem hagy kétséget afelől, hogy a világpiacon valós ellenlábasai kívánnak lenni a japán márkáknak. Ugyan a kisgépek piacán esélyük sincs beleszólni a milliós eladásokba, de a nagyköbcentis motorjaikkal igazán komolyán gondolják a konkurenciaharcot.
A pénteki nemzetközi dílertalálkozón megmutatták a népszerű túramotor kategóriába szánt jelöltjüket: az 1200 Caponord endurós kontúrokkal felruházott utcai gép. A Dorsodurót továbbfejlesztve hozták létre, ereje nagyjából 130 lóerőre – a technikai részletekről egyelőre semmiféle információt nem adtak ki.
A California 1400-at már láttuk korábban, de úgy tűnik, részleteiben finomodott a Moto Guzzi új cirkálója. Kényelmesnek és elegánsnak tűnik a folyadékhűtésesnek ígért kéthengeres – bár az apró képekről nehéz eldönteni, hogy az dísz vagy hűtőpanel. Egy biztos, a csodás mandellói hengerekhez jobban passzolna a valós, levegőre váró borda.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.