A híres Vespát évekkel megelőzve gyártott robogót az amerikai Cushman. Az 1936 és 1965 között létezett cég mókás, európai szemmel mégis primitív kinézetű gépeket forgalmazott. A jenkik nem törődtek a formatervvel, de az eladások így is jók voltak – ebbe nagyban besegített az amerikai hadsereg is, aki a második világháború alatt az ejtőernyősöket szerelte fel egy speciális strapabíró modellel.
Akik az olaszos retró vagy japán áramvonalas formákra buknak, feltehetőleg kitérnek a hitükből, hogy a kaliforniai K-Jack Motors leporolva a régi terveket, szinte változtatás nélkül visszahozza a Cushmant. Két modell érkezik az év során: a 9 lóerős 265 köbcentis Highlander és a 404 köbcentis Step-Thru, 14 lóerős motorral. Nem csak a forma, a teljesítmény is archaikus...
Ha igazán tökös legények lennének a K-Jack pénzemberei, az ejtőernyős verziót is piacra dobnák – ha valami elvetemült, akkor az tényleg.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.