Vannak a földön izgalmas kismotorok is: a legújabb Kawasaki Ninja 150RR harminc lóerő. Persze ezt nem négyütemű blokkból hozták ki, a gépet pörgős kétütemű hajtja. Sajnos az izmos zsebgép nem kerül Európába – nagy kár, szívesen meghajtanánk egy alapos teszten.
Az ázsiai fiatalok a célcsoport: a KIPS powerszelepes gép sok részlete közös a GPZ250-es őssel, de a Ninja 250R-rel is felfedezhető a rokonság. Az európai károsanyag-kibocsátási normákat nem teljesíti, így mifelénk csak a használt motorok között válogathatunk, ha fürge kétüteműekre vágyunk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.