A Honda megerősítette a már eddig is terjedő híreket: a tokiói motorkiállításon bemutatott CRF250L az év nyarán Európában is a piacra kerül. Az endurót nem versenyzőknek, hanem motorosoknak, praktikus gépet keresőnek szánják: aszfalton és földúton is használhatónak ígérkezik.
Szellemiségében a hetvenes években hihetetlenül népszerű XL250S-t próbálják megidézni: az univerzális motor az egész világon rajongókat szerzett – sokaknak máig tart a szerelem. Aki nem ragaszkodik a méteres ugrásokhoz, jó pajtásra találhat a kezes, nem túl magas Hondában.
A folyadékhűtéses egyhengeres 249 köbcentis, a váza egyszerű és strapabíró acélból készül. Az első villa fejreállított, a hátsó Pro-Link rendszerű központi. További technikai részletekkel egyelőre nem szolgált a gyár, de szemre a motorja nagy vonalakban megegyezik a CBR250 utcai géppel – körülbelül 22 lóerőre számíthatunk. A paraméterek mellett az ár is ismeretlen – feltehetőleg nem kérnek majd egy vagyont az ügyes kis mindenesért.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.