A privát vásárlók számára is elérhetővé teszi Moto3-as versenymotorját a KTM – kisebb módosításokkal. A gyár a világbajnoki változat magnézium felnijeit elöl-hátul 17 collos alukerekekre cseréli, a fékeket és a futóművet szintén leegyszerűsítették.

A 250 köbcentis, négyütemű egyhengeres fordulatszámát 13500-ra korlátozzák, teljesítménye 50 lóerő lesz – ez 83 kilogrammos önsúllyal párosul. A sportos hangzásról az Akrapovic által készített kipufogórendszer gondoskodik.
Az idei Moto3-as sorozatban Danny Kent, Sandro Cortese és Arthur Sissis által terelgetett motor kevésbé high-tech változatát 2013-ban kezdi forgalmazni a KTM, ára 35000 font (közel 13 millió forint) lesz – áfa nélkül. Előrendeléseket már most felvesznek.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.