A BMW, a Harley és a Triumph után egy újabb motorgyártó, a Polaris is India felé terjeszkedik. Az amerikai vállalat az Royal Enfield gyártójaként megismert Eicher Motors partnereként törhet be a világ második legnagyobb motorkerékpár-piacára. A Suzuki, a Honda és a Piaggio példája mutatja, hogy ez járható út a neves márkák számára, hiszen ők már több mint 25 éve sikeresek Indiában is.

A hószánokkal elhíresült Polaris előbb a Victory cruiserekkel jelent meg a motoros piacon, majd az Indianba vásárolták be magukat. Tavaly év végén az elektromos motorkerékpárokat gyártó Brammóba is beruháztak, legújabb lépésükkel pedig Indiában szerezhetnek újabb vásárlókat.
A Polaris a magas vámokat megkerülve azt is megteheti, hogy előre elkészített alkatrészcsomagokat szállít Indiába, az összeszerelést pedig már a helyi partnerük végzi. Ennek köszönhetően olcsóbban kínálhatják a Victory, Brammo és Indian motorokat; arról még nem esett szó, hogy quadokat is szállítanak-e majd Dél-Ázsiába.
Az együttműködéssel az Eicher is sokat nyerhet, követve a Hero és a Bajaj útját: egyrészt új technológiákhoz férhetnek hozzá, egy nevesebb gyártó tapasztalatait használhatják fel, másrészt jelentősen bővíthetik vásárlói körüket - az Indiannal akár a tehetősebb rétegeket is megcélozhatják majd.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.