A rongyrázás arany középútja

2012.08.21. 14:32

2013-ban 110 éves lesz a Harley-Davidson. Sokan az új, vízhűtéses hengerfejű gép bemutatást várják, ami lehet, hogy el is jön – addig itt vannak a jövő évi gyári luxusmodellek, a CVO (Custom Vehicle Operations) család.

A Screamin' Eagle Twin Cam 110B kéthengerese 1803 köbcentis: a finoman kiegyensúlyozott V-motor 152 Nm forgatónyomatékot ad le 3500-as fordulaton. Az injektor nem az egyedüli elektromos okosság, hisz a gázmarkolattól sem bowden, csak kábelek vezetnek a befecskendező irányába.

Az Ultra Classic Electra Glide, a Road Glide Custom, a Dyna Street Bob mellett talán csak a Breakout tekinthető aránylag új konstrukciónak: a Softail vázzal épített lapos Harley egyszerre elegáns és hivalkodó – a formatervezők jól eltalálták a rongyrázás arany középútját.

A jubileumi év a nagyszemcsés metálszínek jegyében telik. A szórópisztoly áldásából nem csak a CVO-k kapnak – a hetvenes évek kellemes karneváli festése minden jubileumi modellen jelen lesz.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.