
Ugyan még csak prototípus, de nagyon is szériaérettnek tűnik a Suzuki új DL1000-es túramotorja. Az emelt hasmagasságú gép a 650-es testvérmodellhez hasonlóan kéthengeres V-motort kapott.
A japán cégnek bizonyos piacokon máig elérhető (Magyorországon már nem) a hasonló nevű modellje, igaz, különösebben soha nem vált sikeressé. A nagy DL-nek adnak még esélyt, bízva az utóbbi években stabilan erősödő szegmens vásárlóerejében.
Kipörgésgátlót is ígérnek a blokkolásgátlós fékrendszer mellé. A motor ugyanaz, még mindig a TL1000-ből származó letompított kéthengerest használnák, aktualizálva az érvényes környezetvédelmi előírásokhoz. Az Intermoton közzétett információk alapján a gép 2013 végén kerül a boltokba.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.