Kap egy utolsó esélyt

2012.10.03. 11:30

Ugyan még csak prototípus, de nagyon is szériaérettnek tűnik a Suzuki új DL1000-es túramotorja. Az emelt hasmagasságú gép a 650-es testvérmodellhez hasonlóan kéthengeres V-motort kapott.

A japán cégnek bizonyos piacokon máig elérhető (Magyorországon már nem) a hasonló nevű modellje, igaz, különösebben soha nem vált sikeressé. A nagy DL-nek adnak még esélyt, bízva az utóbbi években stabilan erősödő szegmens vásárlóerejében.

Kipörgésgátlót is ígérnek a blokkolásgátlós fékrendszer mellé. A motor ugyanaz, még mindig a TL1000-ből származó letompított kéthengerest használnák, aktualizálva az érvényes környezetvédelmi előírásokhoz. Az Intermoton közzétett információk alapján a gép 2013 végén kerül a boltokba.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36