
A Rotaxnál kifejlesztett, a BMW és Husqvarna által is használt, de most már Ázsiában gyártott G650GS végre egy igazi, száz százalékban Kínában készülő motorban is bemutatkozott: a blokkot bérmunkában gyártó Loncin a saját utcai modelljét is megtervezte az osztrák eredetű egyhengeres köré. Hídváz, szép kerekek, fejreállított villa és dupla, 280-as féktárcsa; ezzel a felszereléssel és dizájnnal akár kontinesünkön is labdába rúghatna.
A CR9 47 lóerős, de európai ára nincs: a BMW-vel kötött szerződés értelmében mifelénk nem forgalmazzák a modern, a szemnek is kellemes gépet. Mike Shen ügyvezető igazgató elmondta, a G egyhengereséből már több mint 35 ezer darabot küldtek a BMW-nek – a minőségre eddig sem volt panasz, talán a Loncin roadstere is használható lesz a nagyobb motorra vágyó, egyre erősödő kínai réteg számára.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Sorhármas Benelli? Jöhet! Automata? Hááát...
Jó, igazából a QJ Motor szabadalmaztatott sorhármas motort, de a Benelli hagyományokat nyilván hülyére fogják lovagolni vele.
- Hírek
A szuperbrutál Harley-Davidson, amiről az Euro5+ miatt lemaradunk
A Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ben nem vicc a két "R" betű. Csak éppen nekünk nem lesz hozzá semmi közünk.
- Hírek
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.
- Hírek
Sportos cruisergumi a nagytestűekhez
A Pirelli Diablo Powercruiser pontosan az, ami: nagy tömeghez és a világ összes nyomatékához tervezett, de hegyes profilú gumi.