
Ha Bud Spencer fiatal lenne, csak ilyennel hozná a halálosan puffanó pofonokat: az Over Brutus komolyabb, mint eddig bármi a bucikerekű motorok mezőnyében. A 750-es egyhengeres CVT automatán keresztül hajtja a hátsó kereket, de a manőverezést hátrameneti fokozat is segíti.
Valóban brutális, bár 49 lóerejével nem egy apagyilkos. Alessandro Tartini, a Lambretta és az Italjet korábbi formatervezője elmondta, hogy az Over tervezésekor szem előtt tartották, hogy oldalkocsit is lehessen rá kötni, vagy hómotorrá varázsolni.
Az első villák 43 milliméteresek – a szárak közé vaskos kerekeket fogtak, amelyekre a Maxxis Bighorn abroncsát húzták. Elöl-hátul 260 milliméteres tárcsafék dolgozik – nem hinnénk, hogy túl nagy tempóról kéne megfogni a gépet. A felkínált testhelyzet kényelmesnek tűnik, de ennek ellenére biztos, hogy nem lesz túragép a 85 centis ülésmagassággal hívogató Brutus.
Az alacsony nyomású gumik ideálisak arra, hogy iszapban, homokon vagy egyéb laza talajon előrevigyék az olasz játékszert. A gyártás feltehetőleg 2013 végén indulhat be – az előzetes hírek szerint 7-8000 eurót kérnek majd a bucimotorért.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.