
Érdekes híreket szivárogtatott ki India vezető gazdasági magazinja, a The Economic Times. Értesüléseik szerint a Hero motorgyár 250-es sportmotoron dolgozik, amelynek vezető fejlesztője Eric Buell.
Az amerikai férfi legendás versenygépeket épített, de ő volt az, aki a Harley-Davidson V2-eseivel utcai, nyomatékos modelleket tervezett. Ötletét sikerre vitte, hisz a régies motorjairól ismert óriás többségi tulajdont vásárolt cégében, igaz, ők voltak azok is, akik a válság első pofonjai után mindenestül beszántották a márkát.
Eric Buell ezután ismét kiváltotta vállalkozói engedélyét, és a Rotax kéthengeresével ott folytatta, ahol elkezdte: a versenypályán. A szabad vegyértékként dolgozgató szakember nem kerülte el a dinamikusan fejlődő indiai vállalat figyelmét. Előbb a versenycsapatába szálltak be, most viszont már ázsiai fejlesztők dolgoznak szárnyai alatt Amerikában. A projektet közvetlenül Pawan Munjal vezérigazgató irányítja.
A rendkívüli tempóval fejlődő indiai cég milliós eladásokkal büszkélkedik, sikereit a nálunk nem sokra tartott, de Ázsiában szinte kizárólagos 50-300 köbcenti kategóriában aratja. A szakember bevonása világosan jelzi, hogy a helyi igények között a praktikum mellett a sportosság is megjelent – pont fordítva, mint Európában.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.