
Bevallották végre: a 2014-es szezonra a Yamaha is hozza a maga 250-es sportmotorját. Suzuki Hirojuki, az indiai gyár és kereskedelmi hálózat vezetője elmondta, erős, divatos gép készül, amellyel nem csupán a helyi piacot szórnák meg, hanem exportra is szánnak belőle.
Egyelőre semmit nem tudunk a technikai megoldásokról. A konkurensek is többféle koncepciót követnek, a Honda egy, a Kawasaki két hengerrel kedveskedik a mértéktartó motorosoknak. Az, hogy a japánok Indiába helyezik a gyártást, szinte biztossá teszi, hogy aránylag olcsó, praktikus gépre számíthatunk – ez így van rendjén, a piacnak erre van szüksége.
Végignézve a Yamaha termékpalettáját, elképzelhető, hogy a WR250 utcai enduró és supermotó folyadékhűtéses egyhengeresét ültetik be egy költséghatékonyabban gyártható acélvázba, kiegészítve valami egyszerűbb futóművel. Ezzel nem is lenne baj: a pörgős, de takarékos négyszelepes ereje mellett is bizonyítottan tartós.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.