
Izomtigris: erősödött a Triumph Tiger 1050, a Sport verzió 125 lóerővel csalogatja a motorosokat a hegyi szerpentinek felé. A háromhengeres angol gép nem csupán a teljesítménypadon mutat többet, a külső is finoman, de észrevehetően módosult.
A folyadékhűtéses motor forgatónyomatéka 104 Nm, így biztos, hogy nem kell túl sokat zongorázni a váltókaron. Az üléshelyzet eddig is megfelelő volt, de az alacsonyabbak örülhetnek, fél centivel, 830 milliméterre csökkent a nyeregmagasság.
A gyáriak szerint merevebb vázat és még sportosabb geometriát kapott, amelyet kiegészít a teljesen állítható futómű. Az újrahangolt befecskendező állítólag 7 százalékkal alacsonyabb fogyasztást biztosít, amely a megcélzott túrázós-örömmotorozós réteg számára kifejezetten jó hír.
A megerősített segédváznak hála nehezebb csomagokkal is terhelhető a hátsó rész – a gyári felszerelés része a formatervezett, szélcsatornában tesztelt dobozcsalád. A fehér és piros színben kapható gép természetesen blokkolásgátlós fékrendszert kapott.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.