Mondd, a kanyarokat szereted-e?

2013.01.10. 14:25

Izomtigris: erősödött a Triumph Tiger 1050, a Sport verzió 125 lóerővel csalogatja a motorosokat a hegyi szerpentinek felé. A háromhengeres angol gép nem csupán a teljesítménypadon mutat többet, a külső is finoman, de észrevehetően módosult.

A folyadékhűtéses motor forgatónyomatéka 104 Nm, így biztos, hogy nem kell túl sokat zongorázni a váltókaron. Az üléshelyzet eddig is megfelelő volt, de az alacsonyabbak örülhetnek, fél centivel, 830 milliméterre csökkent a nyeregmagasság.

A gyáriak szerint merevebb vázat és még sportosabb geometriát kapott, amelyet kiegészít a teljesen állítható futómű. Az újrahangolt befecskendező állítólag 7 százalékkal alacsonyabb fogyasztást biztosít, amely a megcélzott túrázós-örömmotorozós réteg számára kifejezetten jó hír.

A megerősített segédváznak hála nehezebb csomagokkal is terhelhető a hátsó rész – a gyári felszerelés része a formatervezett, szélcsatornában tesztelt dobozcsalád. A fehér és piros színben kapható gép természetesen blokkolásgátlós fékrendszert kapott.

 

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36