Kisebb BMW-k Indiának
A BMW tavaly nyáron kezdett partnert keresni az indiai motorpiacon annak érdekében, hogy beindíthassák a helyi gyártást – ezzel a magas vámokat megkerülve olcsóbban kínálhatnák motorjaikat a dél-ázsiai országban. A tárgyalásokat már júliusban megkezdték a TVS Motorsszal, most pedig megszületett a megállapodás.

Az április 8-án, hétfőn megkötött szerződés értelmében a BMW és a TVS közösen fejleszt majd új modelleket, melyek a bajorok kínálatát lefelé bővítik: jelenleg 650 és 1600 köbcenti közötti gépek alkotják a palettát, Indiában azonban 500 köbcenti alatti hengerűrtartalmúak készülhetnek. Ezzel a helyi piachoz is alkalmazkodnak, hiszen ott a 100-300 köbcentis motorok a legnépszerűbbek.
Az együttműködés mindkét fél számára hasznosnak ígérkezik, hiszen a TVS így újabb technológiákhoz férhet hozzá, míg a BMW megerősítheti jelenlétét a világ második legnagyobb motorkerékpár-piacán. Ez a piac ráadásul folyamatos növekedésben van, az elmúlt egy évben a 150 köbcenti feletti motorok iránti igény is duplázódott.
A közös munka a TVS Motors számára kulcsfontosságú lehet a piacvezetők elleni küzdelemben, jelenleg ugyanis csak a negyedik legnagyobb részesedéssel rendelkeznek a Hero, a Bajaj és a további terjeszkedést fontolgató Honda mögött.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.