A Suzuki a Haojue partnereként, Kínában gyártja GW250-es csupasz motorját, mely Európában inkább Inazuma néven ismert. Tavaly szeptemberben már rendőrmotor is készült belőle, mely plexit és kiegészítő idomokat is kapott.

A japán gyártó most úgy döntött, hogy a félig burkolt gépet civil változatban is elérhetővé teszi: a sanghaji Auto China kiállításra már el is készült a sportosabb GW250S. Az új modell szinte teljesen megegyezik a a rendőrségi kivitellel, leszámítva a túratáskákat és persze a villogót. Szépségéről ugyan lehetne vitatkozni, de a külső hiányosságaiért kárpótol a meztelen Inazumáétól jóval jobb szélvédelem.

A testvérmodellhez hasonlóan a GW250S is Kínában készül majd, de Európába is szállítanak belőle. Persze lehet is létjogosultsága az itteni piacokon: az igen jól sikerült csupasz géphez hasonlóan ebbe is 248 köbcentis, 24 lovas sorkettes blokk kerül, így az öreg kontinensen nemrég bevezetett A2-es jogosítvánnyal is vezethető lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.