A Gas Gas elsősorban enduróiról és krosszgépeiről ismert, de a triál szakágban is komoly eredményekkel büszkélkedhetnek. Bár az utóbbi években Toni Bou és Honda Montesája egyeduralkodó volt a világbajnokságokon, korábban hasonló sikereket ért el Adam Raga, a Gas Gas motorosa is.

A spanyol motorgyártó korábban már dobott piacra triálgépet Raga nevével fémjelezve, idei modelljüket pedig ismét közösen fejlesztették a többszörös világbajnokkal. A TXT Factory Replica a tavaly még Raga Replica néven forgalmazott motor utóda lesz, ennek megfelelően várhatóan 250, 280 és 300 köbcentis változat készül majd, melyeket Keihin karburátorral és Kokusan gyújtással szerelnek fel.
A replikamodell hűtése az ígéretek szerint minden eddiginél jobban optimalizált: a legfrissebb versenygépről örökítették át. Az első villa átdolgozásával 700 grammot faragtak a motor súlyából, a hátsó futóművet ugyancsak módosították, a fékerő pedig pontosabban adagolható – ezekkel a változásokkal még könnyebben kezelhető lett a spanyol triálgép.
A Gas Gas egyszerűen csak a világ legjobbjának nevezi a TXT Factory Replicát, melyet hivatalosan május közepén mutatnak be. A gyári matricázást viselő különmodell egyébként limitált szériában készül majd: mindössze 750 sorszámozott példányt terveznek belőle.
Nézzék meg, mit is lehet kihozni egy ilyen motorból, ha értő kezekbe kerül:
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.