
Ahhoz semmi kétség sem fér, hogy a KTM szinte mindent versenyt megnyer majd idén is, amit terepen rendeznek. Az osztrákok már évekkel ezelőtt elkapták a fonalat, és jól megmarkolták végén a csomót.
Ugyan még csak május van, de már elkezdték megszellőztetni a 2014-es modelljeiket. Egyik kedvencünk a 450 EXC Six Days Sardinia: négyütemű motorja teljesítményét hivatalosan nem adják meg, de biztos, hogy nagyon durván mozgatja a teletankolva is csak 111,5 kilós endurót.
Két Eaton olajpumpa tolja a kenőanyagot. A KTM berúgóval és önindítóval is üzembe helyezhető – ez a kényelmi luxus már évek óta jelen van a versenypályákon is. A futóművet természetesen a WP szállítja, a PDS5018 DCC rendszer elöl 292, hátul 335 milliméter rugóutat biztosít. Az első féktárcsa 260, a hátsó 220 milliméter átmérőjű.
Hogy ne csak a száraz adatokat kelljen megemészteni, nézzünk bele az osztrákok legújabb promó videójába: a 2014-es terepes gépeikkel tényleg megmutatják azt, hogy mire képesek motorjaik a hozzáértők kezében.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.