A korábban kiadott teaser-videó alapján még csak találgatni lehetett, most azonban fény derült a Honda titkára: a japán gyártó két krosszgépét is felfrissítette. A CRF250R komolyabb változáson ment keresztül, de a tavaly bemutatott új CRF450R-t is tovább finomították: mind a hobbimotorosok, mind pedig a versenyzők könnyebben kezelhető, élvezhetőbb motorokat kapnak.

A CRF250R teljesen új alumínium vázat kapott, mellyel a motor súlypontja alacsonyabbra került, a dupla kipufogó pedig részben a jobb egyensúlyt szolgálja. A 249 köbcentis blokkon is módosítottak a japánok, új dugattyút és hengerfejet készítettek, emellett a sebességváltót és az üzemanyag-befecskendező rendszert is átdolgozták, a benzintank kapacitását 5,7 literről 6,3-re növelték.
A nagyobbik terepes Honda, a CRF450R az előző modellévre teljesen megújult, így most csak finomításokat végeztek rajta a gyáriak. A 449 köbcentis blokkot továbbfejlesztették, a CRF250R-hez hasonlóan új befecskendező rendszert is kapott; megnövelték a fordulatszám-tartományt, egyenletesebb lett a nyomatékleadás és jobb a gázreakció. Fejlesztésen esett át a 48 milliméteres KYB légrugós első villa is.
A CRF450R augusztusban, negyedliteres társa azonban csak egy hónappal később, szeptemberben érkezik meg a kereskedésekbe. Mindkét terepes Honda piros-fehérben lesz majd kapható, az árazásról viszont egyelőre még nem adott ki információt a japán motorgyártó.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.