Vetkőztetik a legjobb BMW-t
Amikor a BMW elkészítette első hipersport-motorját, az S 1000 RR-t, minden addigi sportgép teljesítményét túlszárnyalta vele. 2012-re kissé átdolgozták, és még élesebbé tették a csúcs-BMW-t, hamarosan pedig a meztelen változat is megérkezik.

Az álcázott gépet az olaszországi Rovereto útjain kapták lencsevégre – valószínűleg már a sorozatgyártáshoz közeli állapotban. A csupasz kivitel valószínűleg megörökli az S 1000 RR első lámpájának aszimmetrikus elrendezését, és a farokidom is változatlan marad. A soros négyhengeres blokkot aligha cserélik le – bár a várakozások szerint teljesítménye nem közelíti majd meg az S 1000 RR-ét.
Az olasz Motociclismo.it olvasója, aki a felvételeket készítette, azt is elmondta, hogy két példányt látott a bajorok álcázott újdonságából, ezek közül az egyiken csendesebb, feltehetőleg széria-, míg a másikon Akrapovic-kipufogó volt.
A BMW valószínűleg még ebben az évben, az őszi, milánói EICMA motorkiállításon leleplezi az S 1000 RR lecsupaszított változatát, a forgalmazás pedig jövőre kezdődhet meg.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.